Sunday, October 28, 2012

U SPOMEN MRTVOM HRVATSKOM VOJNIKU




Ti samo misliš da sam mrtav Majko
Ovo ja samo spavam
Ništa meni nije
Uspravi se i čut ćeš kako braća pjevaju 
poslušaj ovu pjesmu
Uvijek je tvojim srcem rominjala
Bože moj čiste li melodije
To u stvari cijela Kroacija u koru slobode govori sinove
A tebi Majko
Suze naviru
Ti i ne znaš plakati
I nemoj
I ti pjevaj
Pjevate planine, govorite žita, živite proljeća
Vidiš onaj brijeg, tu mi je lijepo, ovdje ću ostati,
Ovdje ce doći i naše djevojke kolo zaplesati
Ja ću i tada sanjati dobre ruke tvoje, dobra Majko moja,
Nisam mrtav
Samo sam zemlju zagrlio, i to je moja mjera i moja vjera
Ti se uputi pored rijeke i misli na izvor, idi nasipom rijeke do
Naše kuće
U ružište naše ušetaj i bijelu ružu uberi i stavi je na moj
Ležaj
I znadeš:
Ti ne znaš plakati

Antun Mladen Vranješ

No comments:

Post a Comment