Friday, November 9, 2012

POZNATI HRVATI IZVAN HRVATSKE: MARK PETER BEGIĆ

Predstavljamo dijasporu - Mark Begich, senator s Aljaske

Mark Begich: Diljem SAD-a ljudi me ispituju za Hrvatsku

Serija članaka u kojima predstavljamo hrvatsku dijasporu i poznate Hrvate izvan domovine počinje s jednim od najboljih kandidata - senatorom Aljaske Markom Begićem.
Vaša senatorska karijera započela je pobjedom nad Tedom Stevensom, najdužim republikanskim senatorom u povijesti. U kolikoj mjeri je ta 'tanka' pobjeda predstavljala važan korak u Vašoj današnjoj karijeri?
To je bio vrlo važan korak. Pobjeda na tim izborima mi je zbilja bitna. Sve mi je postalo jasno kada sam ušao u utrku za senat. Imao sam nešto za ponuditi u ime Aljaske, a to nešto je bila transformacija Aljaske prema budućnosti - posao koji sam dobro odradio na poziciji gradonačelnika Anchoragea.

(VIŠE)

Mark Peter Begich

Američki senator iz Aljaske, bivši gradonačelnik Anchoragea i član Demokrata podrijetlom iz ličkog sela Breštane.
Što mislite o američkom izbornom sustavu?
Smatram kako je naš elektorski sustav najbolji proces na svijetu. Poznajem napore pojedinih visokorangiranih službenika da ga poreknu ili otežaju glasačima izlaz na izbore. Neki bi pak voljeli izmjene sustava jer žele promijeniti rezultate izbora. Uvjeren sam kako će glasači na kraju prevladati. Također mislim da će napori određenih grupacija da tajnim novcem plaćaju oglašavanje za ili protiv pojedinaca i dalje ostati izborni problem i to moramo promijeniti. Podržavam i podržavao sam legislativu koja zahtjeva potpuno razotkrivanje svake skupine ili pojedinca što ulažu takav tip novca, naročito ukoliko se otkrije izvor financiranja.

No comments:

Post a Comment